Jäseneksi liittyminen:

Mikäli haluat liittyä Kurkijärven maamiesseuran jäseneksi, etkä aikaisemmin ole maksanut jäsenmaksua, täytä alla oleva liittymislomake ja maksa jäsenmaksu 10,00 euroa henkilöltä tilille FI68 5194 0750 1490 85.

Jos olet jo ollut jäsen, riittää, että maksat jäsenmaksun allaolevilla tiedoilla.

Käytä maksaessasi viestiä Jäsenmaksu jäsenen(jäsenten) nimi vuosiluku. Esimerkiksi Jäsenmaksu Essi ja Eero Esimerkki 2024. Huomaa, että jos maksat useamman henkilön jäsenmaksun samalla, niin muuta laskun summa henkilömäärä kertaa 10,00 euroa.

Jäsenmaksu on voimassa kalenterivuoden. Mikäli haluat jatkaa jäsenyyttäsi, maksa jäsenmaksu jälleen seuraavan vuoden alussa.

Mikäli tarvitset maksulomaketta, löydät sen alta pdf -muodossa.

Huomioi, että Kylätalon vuokrahinnat ovat jäsenille edullisemmat. Katso tarkemmat tiedot Kylätalon esittely-sivulta.

PDF-tiedostoViitesiirto.pdf (106 kB)

Rekisteriseloste

Jäsenekisterin tarkoituksena on kerätä yhdistyksen jäsenistä yhdistyslain (503/1989) 11 §:n vaatimat henkilötiedot ja muut yhdistyksen toimintaa varten tarpeelliset tiedot. Yhteys- ja jäsenyystietoja kerätään jäsenasioiden hoitamista, tiedotusta ja laskutusta varten. Tiedoista kootaan tilastoa vain jäsenmäärän osalta. Tietoa kerätään Yhdistysavaimen palvelimelle. Muilta osin tietoja ei missään tapauksessa luovuteta ulkopuolisille.

Rekisteriin kerätään pakollisina tietoina yhdistyslain (503/1989) 11 §:n vaatimat henkilötiedot, eli jäsenen nimi ja kotipaikka.  Lisäksi kerätään jäsenten yhteystiedot (postiosoite, puhelin ja sähköposti).

Rekisteriin tallennettuja tietoja ei säännönmukaisesti luovuteta yhdistyksen ulkopuolelle, ei myöskään EU-alueen tai ETA:n ulkopuolelle