Kekkosenhiihto

K-Rauta Kuusamo
Ruka Charter Oy

Kekkosenhiihto järjestetään jälleen

Kurkijärven maamiesseura järjestää Kekkosen hiihdon kolmannen kerran lauantaina 30.3.2024. Hiihtoretki mukailee Kekkosen vuonna 1958 hiihtämää reittiä.

Kokoonnumme aamulla klo 9.00 Kurkijärven kylätalolle (Kurkijärventie 41), jonne autot voi jättää parkkiin. Kylätalolta järjestetään bussikuljetus lähtöpaikalle Soilunniskalle, joka myös Hevonvitunkosken nimellä tunnetaan. Lähtö hiihtämään noin 10.00 mennessä. Hiihdetään kohti Kurkijärveä Korhosenniemelle asti. Matkaa kertyy noin 12 kilometriä. Matkaa tehdään rauhallisella vauhdilla ja välillä pysähdytään kertomaan tarinoita Kekkosen hiihtomatkasta. Reitillä on hyvä pohja, joten hiihtäminen onnistuu hyvin tavallisilla murtomaasuksilla.

Retken päätteeksi Korhosessa makkara / kahvitarjoilu, tarinoita ja yhteislauluja. Lopuksi kuljetus takaisin kylätalolle.

Osallistumismaksu 15,00 euroa. Sisältää hiihtoretken, kuljetukset ja perillä makkara / kahvitarjoilun.

Ilmoittatukaa mukaan alla olevalla lomakkeella. Ilmoita lomakkeella tarkka luku, montako henkilöä ryhmäänne lisäksesi kuuluu. Ilmoittautumiset mielellään ke 27.3.2024 mennessä. Mikäli bussissa on tilaa, myös tämän jälkeen voi vielä ilmoittautua.

Suorittakaa ilmoittautumisen jälkeen maksu 15,00 euroa / osallistuja Kurkijärven maamiesseuran tilille FI68 5194 0750 1490 85 Käyttäkää viestinä "Kekkosen hiihto".

Tervetuloa mukaan retkelle!

Kysymykset ja lisätiedot: Sirpa Murtovaara 040 555 3048