Omatoimiretket

Kurkijärven maamiesseura kutsuu Avoimet kylät -tapahtuman myötä kaikki omatoimiselle retkelle.

Videon vuoden 2021 retkistä voit katsoa täältä.

Ohjeet:

Käy yksin tai sopivassa seurueessa retkellä ja ota kuva itsestäsi tai koko ryhmästänne retkikohteessa ja lähetä kuva osoitteeseen kurkijarvenmms@gmail.com Tarkista jokaiselta kuvassa olevalta, että kuvan julkaiseminen sopii heille. Huomioikaa, että kasvojen ei ole välttämätöntä näkyä kuvassa. Tärkeämpää, että kuvasta välittyisi mukava retkifiilis. Kuvan mukana voi lähettää myös tekstimuotoiset terveiset, jotka mahdollisesti julkaistaan kuvan yhteydessä.

Ilmoittakaa myös, millä nimellä kuvan saa julkaista. Kuva ja terveiset voidaan julkaista henkilöiden omalla nimellä tai voitte keksiä ryhmällenne sopivan reissunimen.

Kurkijärven maamiesseura julkaisee kuvia kotisivuillaan

Oman retkenne toteutuksessa tärkeää muistaa luonnon kunnioittaminen ja retkietiketti. Jokamiehenoikeudet voi tarvittaessa kerrata vaikka täällä.

Muistakaa myös yleinen turvallisuus retkikohteissa. Ranta-alueilla ja suolla yleinen varovaisuus, jotta kukaan ei joudu veden varaan. Varsinkin virtaavan veden lähellä on syytä olla erityisen varovainen.

KOHTEET:

Aarnivalkea-Kivisuo

Jokiniskan säännöstelypato

Hevonvitunkoski

Kovajoen saha

Siltingin luonnonsuojelualue

Kurkijärven kylätalon kuntorata

Täältä löydät jo julkaistuja kuvia retkiltä.